lördag, och Elins födelsedag

Ibland blir helgerna inte riktigt som man har tänkt sig. Igår natt somnade jag inte förrän vid halv 4 på morgonen... Jag gjorde ett tappert försök att ändå stiga upp hyfsat tidigt och ställde alarmet på 9.15. Det gick väl sådär. Jag vaknade, stängde av alarmet och sov till kvart i tolv. Så att... 
 
Jag hade inte så mycket planerat för dagen. I den bästa av världar skulle jag ha tagit mig ut på en joggingrunda på förmiddagen. Men ja, så blev det ju inte. Vid kl.15 skulle jag i alla fall träffa Jenny på Fågelsången för en fika. Trevligt när folk vill träffas. Jag träffar så få vänner nuförtiden. Förra helgen när jag var i Brighton insåg jag hur mycket jag faktiskt uppskattar att umgås med vänner. Det är något som jag ofta glömmer bort. Jag ska försöka förbättra mig. Kanske höra av mig till nån vän och fråga om vi ska ses i veckan. Eller till helgen. 
 
I morgon ska jag försöka stiga upp tidigt för jag och mamma har planerat att ta oss till domkyrkan på adventsgudstjänst. Vi får se hur det går... 
 
Jag känner mig så ringrostig när det gäller bloggandet. Vad skriver man egentligen? Hur skriver man? Varför skriver jag ens? 
 
Idag är det förresten Elins födelsedag. Hipp hipp hurra för henne! Ska kolla igenom blogg-arkivet och se om jag hittar några trevliga bilder på födelsedagsbarnet.
 
Tadaa...
Elin och jag för några år sen... ;) 
 
Pasta och kyckling utanför Friends arena när vi köade för Bruce för några år sen. Jag och Elin har minsann alltid varit rock n roll! ;)
 

Kommentera här: